Ekstraordinært eksamensseminar for markedsførere

Gladnyhet til markedsførere på campus Trondheim!

Foreleseren deres har forespurt meg om å holde et ekstraordinært eksamensseminar i bedriftsøkonomi og finans for dere. 

Dette vil finne sted onsdag 4. mai, klokken 15:30 i A2!

Jeg kommer til å løse oppgavene på den måten jeg pleier å løse dem, og forklare hvorfor jeg gjør som jeg gjør. 

Håper mange møter opp! 🙂
PS: til dere som skal ta opp finans og økonomistyring 1: pensum er det samme, hvis du vil stikke innom 🙂

8 thoughts on “Ekstraordinært eksamensseminar for markedsførere

  1. urrelatert spørsmål, men vet du hvilken prosent skala de bruker på statestikk eksamen ? 90% eller 85% rett for A ?

  2. Hei, jeg lurer også på om du vil legge ut noe om case-oppgaven i økonometri. Det hadde i såfall hvert supert! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.