Takk, og lykke til

Hei alle sammen, og tusen takk til alle som har fulgt bloggen min, og kommet med innspill dette semesteret. Jeg håper virkelig bloggen min har vært med på å gjøre bedøk litt mer forståelig, og dermed også mer morsomt og givende. Personlig syns jeg dette faget er et stort kosefag, men jeg vet det er et fag mange sliter med. 

Frem mot eksamen er det lurt å gjøre arbeidskravene én gang til, for å se at dere virkelig har forstått det. Dermed er egentlig nøkkelen til suksess å løse gamle eksamenssett. Bruk oppgaver fra finans og økonomistyring 1 (BØK3411) og finans og økonomistyring 2 (BØK3421). Fra BØK3411 er det vel del 2 og 3 som er relevant for dere. Fra BØK 3421 er det del 1 og 2. 

Jeg kommer sannsynligvis ikke til å være tilgjengelig på bloggen fremover, da jeg har mine egne fag å konsentrere meg om. Dere som går på BI Trondheim og vet hvem jeg er, må bare huke tak i meg i gangene hvis dere trenger hjelp. Men til dere andre: hvis dere følger mine råd, og løser arbeidskrav og tidligere eksamenssett, så skal nok dette gå veldig bra. Hvis dere kan å løse oppgavene (som er veldig like fra år til år) så har dere i hvertfall godt nok grunnlag til å oppnå en C i faget. Hvis dere derimot både kan å løse oppgavene, OG faktisk skjønner hva dere gjør og hvorfor – ja da, mine venner er dere A-studenter. 

 

Masse, masse lykke til. Vi snakkes neste semester 🙂

12 thoughts on “Takk, og lykke til

  1. Hei!
    Vi er fire studenter på BI Nydalen som planlegger å starte en nettside som fungerer som er et sosialt medie og skolehjelp for studenter på bi. Vi har møter med potensielle investorer og samarbeidspartnere, blandt annet bi, sbio og learninglab. Vi prøver å finne flinke studenter som liker å hjelpe, som vi kan få med oss på laget. Hadde vært supert om du kunne sendt en Mail til [email protected], så kan vi forklare forretningideen bedre for deg derom du er interessert.

  2. Anonym: Det var planen. Nå ser jeg at måten “arbeidskravene” blir arrangert på er ganske patetisk. Dere trenger 0% riktig for å bestå arbeidskravene, og trenger derfor bare å trykke dere gjennom dem for å få gå opp til eksamen. Jeg forstår det også sånn at arbeidskravene blir gjennomgått i forelesningene. Det kan hende jeg lager noen innlegg etter hvert tema, med oppgaver fra tidligere eksamenssett, og løser dem heller enn å ta for meg arbeidskravene.

  3. Det hørtes veldig lurt ut, gå gjennom gamle eksamensoppgaver til hvert tema. Er heller ikke mere enn fire arbeidskrav dette semesteret, så er grenser for hvor mye man får igjen for det også. Er forresten supertakknemlig for det du gjør! Den B-en jeg fikk i bedriftsøkonomi er 100 % takket være deg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.